Untitled
Guest 8 4th Nov, 2024
1. Postanowienia ogólne
1.1 Gracz, który zakłada Postać na Świecie zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu Świata prywatnego Riventia, Regulaminu Serwisu i Gry Margonem oraz Zasady Światów Prywatnych.
1.2 Nieznajomość regulaminu Świata Riventia nie zwalnia z jego przestrzegania. [kill:48h]
1.3 Zarządca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, informując Graczy poprzez komunikat na czacie z min. 14-dniowym wyprzedzeniem.
1.4 W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzenia postępowania sprawdzającego zostanie ustalone, że do naruszenia postanowień regulaminu Świata doszło w wyniku logowania osoby trzeciej poprzez system zastępców, sankcja, w wymiarze przewidzianym dla danego naruszenia, jest nakładana również na Konto zastępcy, jeżeli posiada on Postać na tym Świecie. Jeżeli naruszenie regulaminu Świata z użyciem danego Konta zostało dokonane przez inną osobę niż Użytkownik (zastępcę - nawet jeżeli nie posiada on Postaci na tym Świecie), nałożone sankcje mogą zostać cofnięte lub zmniejszone.
1.5 Nick Gracza musi być klimatyczny oraz każdy jego człon musi być pisany z wielkiej litery. Nie może być pisany "PoKeMoNeM", zawierać żadnych dodatków typu "xD", "XxX" itp. Postać Gracza, która zawiera nieodpowiedni Nick zostaje zabita na 336h. Jeżeli gracz nie zmieni nicku w przeciągu 336 godzin będzie otrzymywał ją do momentu aż zmieni nick na zgodny z regulaminem.
1.6 Zarządca zastrzega sobie prawo do wysyłania zaproszeń na Świat oraz na kolejną Postać wg. własnego uznania.
1.7 Zarządca to jedna osoba, która może powoływać nowych członków rady jako Moderatorów Czatu lub Super Moderatorów Czatu. Może również zdegradować osobę posiadającą rangę bez podawania przyczyny.
1.8 Zarządca zastrzega sobie prawo do przywrócenia Gracza na serwer, który został wcześniej zesłany na Syberię. Gracz ten zaczyna wtedy grę z czystą kartą.
1.9 Gracz ma 10 dni od założenia pierwszej Postaci na wbicie na niej min. 49 poziomu doświadczenia. Jeśli tego nie zrobi zostanie zesłany na Syberię. Punkt dotyczy tylko i wyłącznie pierwszej postaci.
1.10 W momencie kiedy Gracz popełni takie same wykroczenie dwa lub więcej razy podlega recydywie, czyli podwójnym karom.
1.11 Gracz, który uzbiera 200h w spisie kar, zostaje zesłany na Syberię.
1.12 Na serwerze Riventia nie obowiązuje zapisywanie herosów.
2. Okresy próbne
2.1 Każdy nowy gracz przyjęty na serwer zostaje objęty okresem próbny trwającym 2 miesiące.
2.2 Gracz, który jest na okresie próbnym otrzymuje podwójną karę za przewinienia.
2.3 Okres próbny rozpoczyna się od momentu założenia swojej pierwszej postaci na serwerze.
2.4 Okres próbny kończy się wraz z upływem dwóch miesięcy.
2.5 Zarządca zastrzega sobie prawo do zakończenia negatywnie bądź pozytywnie okresu próbnego bez podawania przyczyny.
2.6 Jeżeli gracz nie przejdzie z pozytywnym skutkiem okresu próbnego, jego wszystkie postacie zostaną zesłane na Syberię.
2.7 Zarządca, po upływie okresu próbnego, zobowiązany jest do poinformowania graczy w temacie "Kary" albo "Okresy próbne" o pozytywnym bądź negatywnym przepływie okresu próbnego.
2.8 Zarządca może ukończyć okres próbny przed upłynięciem 2 miesięcy.
2.9 Zarządca może zwolnić danego gracza z okresu próbnego. Taką informację musi zamieścić na Blogu Technicznym.
3. Zastępcy
3.1 Jeśli Gracz ma zastępcę, który został zesłany na Syberię musi go usunąć do czasu, gdy Postać zastępcy zostanie już całkowicie przeniesiona na Syberię.
3.2 Każdy Gracz zobowiązany jest do poinformowania w temacie "Zastępcy" o tym, kto jest jego aktualnym zastępcą.
3.3 W temacie "Zastępcy" należy zamieścić informacje o Nicku Gracza oraz podać jego profil. Gracz, który nie umieści informacji na temat swojego zastępcy otrzyma karę w wysokości 72h.
3.4 W momencie kiedy Gracz popełni takie same wykroczenie dwa lub więcej razy podlega recydywie, czyli podwójnym karom.
3.5 Gracz, który uzbiera 200h w spisie kar, zostaje zesłany na Syberię.
3.6 Na serwerze Riventia nie obowiązuje zapisywanie herosów.
3.7 Każdą chęć zmiany oraz usuniecie należy zamieścić w temacie.
3.8 Jeżeli gracze grający na serwerze będą chcieli wymienić się zastępcami wystarczy, że tylko jeden gracz napisze o prośbę akceptacji zastępcy. Druga strona nie musi już nic zamieszczać w temacie.
4. Przenoszenie
4.1 Podczas przenoszenia limity przedmiotów mogą być ustalane z każdym Graczem indywidualnie. Zarządca zamieści informację w zgłoszeniu bądź w wiadomości prywatnej na temat ilości i typu przedmiotów, jakie pozwala przenieść, może też określić stałe wytyczne, ale na Panelu Kontaktowym również musi je wskazać.
4.2 Zarządca zastrzega sobie prawo do odmówienia prośby Gracza odnośnie przenosin bez podania przyczyny.
4.3 Przeniesienie Postaci gracza ze świata prywatnego Riventia na inny serwer bez zgody Zarządcy świata prywatnego Riventia skutkuje natychmiastowym zesłaniem na Syberię każdej postaci gracza.
5. Regulamin czatu
5.1 Obrażanie Graczy oraz ich bliskich przy użyciu wulgaryzmów, a także oszczerstwa, pomówienia oraz zniesławienia bez użycia wulgaryzmów lub słów, które są uznawane za niewłaściwe. Jeżeli taka sytuacja nastąpi czat grupowy i prywatny także są brane pod uwagę. [Kill: 72h]
5.2 Przeklinanie (cenzurowane przekleństwo to też przekleństwo), używanie skrótów wulgaryzmów polskich oraz obcojęzycznych. [Kill: 72h]
5.3 Linki zawierające wulgaryzmy, filmy z nadmiernym przeklinaniem, obrażające inne osoby. [Kill: 72h]
5.4 Obraza pracowników państwowych oraz osób uważanych za Świętych lub używanie powszechnie znanych obraźliwych skrótów. [Syberia]
5.5 Obrażanie Zarządcy, Super Moderatorów Czatu czy Moderatorów Czatu w jakiejkolwiek formie oraz na którymkolwiek czacie skutkuje zesłaniem Postaci na Świat wyrzutków. [Syberia]
5.6 Groźby w jakiejkolwiek formie odnoszące się do życia realnego. [Kill: 100h]
5.7 Zaśmiecanie czatu wypowiedziami nic niewnoszącymi do rozmowy (spamowanie emotkami itd.), rozciąganie zdań, pisanie falą, nadmierne błędy ortograficzne, wklejanie części lub całej walki. [Kill:24h]
5.8 Rozpowszechnianie linków/treści zawierających treści dla osób pełnoletnich. [Syberia]
5.9 Gracz ma obowiązek do zachowania kultury słownej oraz wyrażania się uprzejmie w stosunku do innych Graczy. Niezastosowanie się do tego punktu grozi zabiciem Postaci. [kill:48h]
5.10 Podważanie decyzji Zarządcy, Super Moderatora Czatu oraz Moderatora Czatu. [kill:100h]
5.11 Zabronione jest wysyłanie ofert handlu na czacie globalnym i lokalnym, służy do tego czat handlowy.
5.12 Na czacie handlowym można wysłać maksymalnie 3 oferty handlu w ciągu godziny.
5.13 Podżeganie Gracza do złamania regulaminu. [kill:48h]
2.13 Regulamin Czatu Riventii obowiązuje na czacie lokalnym, handlowym oraz globalnym. Wyjątek stanowi pkt. 5.1.
6. Forum Gry
6.1 Zakładanie tematów bez zgody administracji Świata. [Kill:72h]
6.2 Pisanie postów, które są uznawane za spam. Wyjątkiem jest temat „Luźne rozmówki” służący do luźnych rozmów, w tym temacie jednak również obowiązują zasady. [Kill: 12h]
6.3 Gracz ma obowiązek do zachowania kultury słownej oraz wyrażania się uprzejmie w stosunku do innych Graczy na Forum Gry. Obrazy, chamskie odzywki, wulgaryzmy (cenzurowanie oraz ich skróty) podlegają karze. [Kill:72h]
6.4 Zarządca, Super Moderator Czatu oraz Moderator Czatu zakładający temat może dodać w jego głównym poście swój regulamin obowiązujący tylko w tym temacie.
6.5 Notoryczne oraz negatywne ocenianie postów Graczy. [kill:48h]
6.6 Zakazuje się wyśmiewania oraz podważania decyzji Zarządcy, Super Moderatorów Czatu oraz Moderatorów Czatu na Forum Gry. [kill:100h]
6.7 Zarządca, Super Moderator Czatu oraz Moderator Czatu zakładający temat może dodać w jego głównym poście swój regulamin obowiązujący tylko w tym temacie. Zarządca zobowiązuje się powiadomić graczy o nadchodzących zmianach z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem.
6.8 Każdy gracz jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu poszczególnego tematu. W przypadku nie trzymania się zasad gracz zostanie ukarany zgodnie z regulaminem działu.
7. Klany
7.1 Aby Gracz mógł założyć klan musi najpierw uzyskać zgodę od Zarządcy Świata w temacie nazwanym "Klany". Nazwa musi być klimatyczna. Zarządca zastrzega sobie prawo do odrzucenia nazwy klanu bez podania przyczyny.
7.2 Zarządca zastrzega sobie prawo do niewydania zgody na założenie klanu bez podania przyczyny.
7.3 Zabroniona jest zmiany nazwy klanu na tą, która została odrzucona. [Syberia]
7.4 Zmiana nazwy klanu musi być najpierw przedyskutowana z Zarządcą w temacie „Klany”.
7.5 Koszt założenia klanu wynosi 900 milionów złota.
7.6 Założyciel klanu ma obowiązek utrzymania minimum 10 Graczy w klanie od czasu jego założenia. Jeżeli liczba ta spadnie, założyciel klanu musi ją uzupełnić w ciągu 5 dni. Niewywiązanie się z tego będzie skutkowało rozwiązaniem klanu.
7.7 Wyjątek stanowi klan "Administracyjny", w tym klanie nie obowiązuje wymóg ilości Graczy.
7.8 Jeżeli założyciel nie zastosuje się do regulaminu, jego Postacie zostaną wydalone na Świat wyrzutków Syberia.
7.9 Za założenie klanu bez zgody zarządcy gracz może zostać ukarany. [Syberia]
8. Zajmowanie
8.1 Zajmowanie elit, elit II, tytanów, kolosów bądź jakichkolwiek map jest zabronione. [kill:48h]
8.2 Zabronione jest zajmowanie przedmiotów z elit, elit II, tytanów oraz herosów.[Kill:48h]
8.3 Dozwolone jest zajmowanie herosów.
8.4 Herosa zajmuje Gracz, który jako pierwszy się przy nim znalazł. Dowodem zajęcia jest zrzut ekranu Gry z godziną oraz datą zajęcia z ekranu komputera. Na screenie musi być widoczny heros oraz tylko Postać osoby zajmującej.
8.5 Screen nie może być nigdzie obcięty, musi zawierać pełne okno przeglądarki oraz dolny pasek startu. Zrzut nie może być edytowany ani zrobiony dodatkiem Margo ScreenShoter. Przyjmowane są screeny tylko z portalu https://imgur.com.
8.6 W przypadku gry na urządzeniach mobilnych, gracz musi na zrzucie ekranu ukazać widoczną godzinę wraz z datą na urządzeniu bądź poprzez dodatek „zegarek” z panelu dodatków. Na zrzucie ekranu również powinien się znajdować tylko gracz zajmujący oraz heros.
8.7 Zajmowanie herosa na czacie będzie karane zabiciem Postaci. [Kill:72h]
8.8 Zajęcie herosa trwa 10 minut od momentu zajęcia. Po tym czasie heros się zwalnia.
8. 9 Zarządca zastrzega sobie prawo do nakazu graczowi ubicia herosa wcześniej niżeli trwa zajęcie, w przypadku gdy gracz sztucznie przedłuża zajęcie herosa. Nie wywiązanie się z prośbą Zarządcy będzie skutkowało zabiciem każdej postaci gracza. [kill:72h]
8.10 W wypadku, gdy Gracz wylogował się lub zwolnił herosa, osoba z grupy bądź stojąca na mapie w momencie wykonania poprawnego screena ma prawo do przejęcia go. Wtedy herosa zajmuje osoba, która zajęła go najwcześniej. Jeśli dwoje Graczy zrobi screena w tym samym czasie są oni zobowiązani do dogadania się w sprawie dowodzenia grupą.
8.11 Heros zwalnia się, gdy:
- Gracz się wylogował,
- Gracz będzie przebywał o więcej niż 10 kratek od herosa,
- Gracz nie zaatakował herosa w przeciągu 10 minut,
- Gracz przeszedł na inna mapkę,
8.12 Zabronione jest wybijanie zajętego herosa. [Kill:72h]
8.13 Utrudnianie grupowania na herosa jest karane. [Kill:72h]
8.14 Do utrudniania zalicza się:
- Zabijanie Gracza, który zajął herosa,
- Zabijanie Gracza w pobliżu herosa (maksymalnie 10 kratek od herosa, w przypadku ataku grupy ukarana zostaje osoba, która rozpoczęła walkę),
- Zasłanianie herosa przez gracza posiadającego przewagę poziomową wyższą lub równą 51.
- Jeżeli zaatakowana osoba jest więcej niż 10 kratek od herosa, i gracz posiada grupę z osobami, które stoją przy herosie wtedy osoba atakująca ma prawo zabić całą bądź część grupy.
8.15 Zajmowanie przedmiotów z herosów jest niedozwolone. Wyjątkiem są Smocze Runy. Runy wędrują do Gracza, który znalazł herosa oraz posiada screen z zajęciem. Osoba, która znalazła herosa przed zaatakowaniem musi napisać wiadomość o treści "Zajmuję Smocze Runy" na czacie grupowym bądź lokalnym. W wypadku, gdy ktoś złapie runy zajęte, jego Postać zostaje zabita. [Kill:24h]
8. 14 Zaatakować herosa może tylko osoba zajmująca. Jeżeli zrobi to osoba, która tego zajęcia nie wykonała zostaje ukarana. [kill:72h]
8.15 Jeśli osoba, która zajęła herosa napisze do drugiego Gracza, bądź grupy Graczy "Bij (Nick), bijcie", wtedy otrzymują oni przyzwolenie na zaatakowanie.
8.16 Zabronione jest dodawanie Gracza do grupy, który zajął herosa i atakowanie potwora bez naocznej zgody osoby zajmującej. [Kill:72h]
8.17 Zaakceptowanie zaproszenia do drużyny poprzez dodatek typu Quick Group nie jest naoczną zgodą osoby zajmującej.
9. Walki PvP
9.1 Na Świecie obowiązuje zakaz atakowania pojedynczego Gracza grupą (np. 2v1, 10vs1, 6vs1 itd.).
9.2 Zakazuje się atakowania grupy Graczy, w której znajduję się mniej osób niż w grupie atakującego (np. 4vs2, 10vs7, 5vs4 itd.).
9.2.1 Dozwolone są walki 1vs1, 2v2, 10vs10 itd.
9.3 W przypadku ataku opisanego w punkcie 9.1 lub 9.2, cała grupa atakującego jest zobowiązana do poddania walki, bądź użycia ucieczki. Jeżeli tego nie zrobią do momentu gdy przeciwnik (lub któryś z przeciwników) zostanie zabity, Gracz atakujący otrzyma karę w wysokości 72h.
10. Nieaktywności
10.1 Gracz grający na Świecie jest zobowiązany do logowania się do Gry na każdą Postać przynajmniej raz na 10 dni. W przypadku dłuższej niezgłoszonej nieobecności, Postać, która jest nieobecna, zostaje zesłana na Świat Syberia.
10.1.1 Zakazuje się zgłaszania Zarządu serwera (ZŚP, SM, MC) za nieobecność związaną z otrzymaniem czasowej bądź stałej blokady konta. Zgłosić Zarząd za nieobecność można dopiero wtedy gdy minie miesiąc po otrzymaniu blokady konta i osoby z rangą się nie zdołają odwołać od nadanej blokady.
10.2 Gracz jest zobowiązany do poinformowania o minimum 10 dniowej nieobecności w przeznaczonym do tego temacie „Nieobecności”. Maksymalna ilość nieobecnych dni wynosi 60 i nie resetują się one z początkiem nowego roku.
10.3 Gracz może wystosować prośbę do Zarządcy w odpowiednim temacie o przedzielenie dni nieaktywności w przypadku posiadania już maksymalnej dopuszczalnej liczby godzin nieobecnych.
10.4 Zarządca zastrzega sobie prawo do odrzucenia prośby gracza dotyczącej punktu 10.3 bez podania przyczyny.
11. Rekrutacja na Świat
11.1 Rekrutacja na serwer jest otwarta tylko wtedy, gdy w odpowiednim dziale na Forum Gry widnieje temat rekrutacyjny.
11.2 Zasady rekrutacji opisane są zawsze w odpowiednim temacie.
11.3 Raz na jakiś czas organizowana jest rekrutacja dla przyjaciół wewnątrz Świata prywatnego Riventia.
11.4 Zarządca zastrzega sobie prawo do dodania nowych graczy na serwer poza rekrutacją.
11.5 Zarządca nie jest zobowiązany do tłumaczenia graczom dlaczego powołał nowych członków serwera.
12. Syberia
12.1 Obraza Zarządcy albo innego pomocnika funkcyjnego (SMC, MC).
12.2 Zmiana Użytkownika Konta.
12.3 Zarządca zastrzega sobie prawo do zweryfikowania gracza pod kątem zmiany użytkownika konta na podstawie zadanego mu pytania oraz odpowiedzi gracza.
12.3.1 Z momentem wprowadzenia punktu oraz założenia postaci na serwerze każdy gracz otrzymuje unikalne pytanie i musi na nie odpowiedzieć. Zaleca się zapamiętanie pytania oraz odpowiedzi. Co jakiś czas w przypadku podejrzenia zmiany właściciela konta Zarządca może sprawdzać graczy.
12.3.2 W przypadku gdy gracz nie odpowie poprawnie na pytanie bądź nie poda informacji czego dotyczyło otrzymuje on karę na każdej postaci. Nie udzielenie informacji na temat pytania czy też odpowiedzi będzie równoznaczne ze zmianą użytkownika konta. [Syberia]
12.3.3 Zarządca podczas wysyłania po raz pierwszy pytania oraz jego odpowiedzi powinien mieć potwierdzenie w postaci zrzutu ekranu, że takowe do gracza nadesłał.
12.4 Gracz ma 10 dni od założenia pierwszej Postaci na wbicie na niej min. 49 poziomu doświadczenia. Jeśli tego nie zrobi zostanie zesłany na Syberię.
12.5 Publikacja zdjęcia osoby, bez jej zgody.
12.6 Otrzymanie stałej bądź czasowej blokady konta.
12.6.1 Zakazuje się zgłaszania Zarządcy bądź innej osoby funkcyjnej posiadającej Rangę ZŚP, SMC bądź MC za otrzymanie czasowej bądź stałej blokady konta.
12.6.2 Gracze posiadające rangę na serwerze(ZŚP, SMC, MC) mają miesiąc od otrzymania blokady konta na odwołanie się od kary na panelu kontaktowym.
12.6.3 Po upływie miesiąca i braku zdjęcia blokady z konta osób funkcyjnych inni gracze dopiero wtedy mogą zgłosić graczy z rangą za otrzymanie blokady. Dotyczy to również nieobecności spowodowanej blokadą konta. (SMC, MC)
12.7 Oszukiwanie członków administracji oraz Zarządu serwera w jakikolwiek sposób.
12.8 Osiągnięcie dopuszczalnej liczby godzin w spisie kar (200 godzin).
12.9 Podszywanie się w jakikolwiek sposób pod administrację lub Zarząd serwera.
12.10 Jeżeli Gracz, który ma na zastępcy osobę, która została karnie wyrzucona ze Świata i nie zmieni jej do czasu gdy Postać zastępcy całkowicie zostanie przeniesiona na Świat wyrzutków.
12.11 Obraza pracowników państwowych oraz osób uważanych za świętych lub używanie powszechnie znanych obraźliwych skrótów.
12.12 Założenie klanu bez zgody.
12.13 Niszczenie klimatu serwera. Zarządca decyduje o tym co podchodzi pod niszczenie klimatu. Ten punkt może zgłosić zarząd serwera(SM/MC), a rozpatrywać tylko i wyłącznie Zarządca.
12.14 Zakaz wykorzystywania wszelakich błędów Gry oraz luk w regulaminie.
12.15 Decyzje Zarządcy może podważyć tylko Administracja Gry. Za podważanie lub prowokowanie administracji Świata do kłótni Gracz może zostać ukarany.
12.16 Podburzanie, spiskowanie przeciw zarządowi.
12.17 W szczególnych wypadkach zarządca zastrzega sobie prawo do zesłania na Syberię za coś, co nie zostało ujęte w regulaminie.
13. Zgłoszenia
13.1 Wszystkie zgłoszenia łamania regulaminu muszą znajdować się w temacie „Kary i zgłoszenia".
13.2 Dowody złamania regulaminu ulegają przedawnieniu po 72 godzinach.
13.3 Próba przekupienia Gracza, który chce nas zgłosić w celu uniknięcia kary. [Syberia]
13.3.1 Do przekupstwa zalicza się: proponowanie złota, przedmiotów, obietnica braku dedania danego Gracza itd.
13.4 Za przycinanie bądź wszelką modyfikację screena Gracz otrzymuję karę w wysokości 100h.
13.5 Jedynie Gracz poszkodowany może zgłosić osobę łamiącą regulamin. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy poszkodowana osoba ma aktywnego knebla na Forum Gry. [kill:48h]
13.5.1 Obrazę zarządu (ZŚP, SMC, MC) w jakiejkolwiek formie oraz na którymkolwiek czacie może zgłosić każdy Gracz, wtedy punkt 13.5 nie będzie egzekwowany.
14. Odwołania od kar
14.1 Gracz ma 10 dni na odwołanie się na Panelu Kontaktowym od decyzji Zarządcy o przeniesieniu go na Syberię.
14.2 Jeśli gracz nie zgadza się z decyzją Zarządcy odnośnie nadania kary, to Gracz ma prawo odwołać się od tej decyzji na Panelu Kontaktowym.
14.3 Gracz ma 5 dni na odwołanie się od kar w temacie "Odwołania".
14.4 Podczas złamania Regulaminu Serwera i Gry Margonem, Gracz ma prawo poprosić innego Gracza świata Riventia, aby usprawiedliwił jego ponad 10 dniową nieobecność w temacie "Nieobecności".
14.5 Zarządca oraz osoby funkcyjne mają prawo odrzucić odwołanie napisane Gracza.
14.6 Zarządca ma prawo do przyznania tak zwanej "ostatniej szansy", jeżeli Gracz na to zasługuje.
14.6.1 Zarządca ma prawo do odrzucenia "ostatniej szansy" bez wcześniejszego podania przyczyny.
14.6.2 Gdy Gracz otrzyma ostatnią szansę, wystarczy tylko jedno przewinienie aby trafił na Świat wyrzutków.
15. Dodatki globalne
15.1. Na serwerze prywatnym Riventia nie ma dodatków globalnych oraz nie występuje waluta serwerowa.
15.2. Zarządca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia dodatków globalnych, lecz jest zobowiązany do poinformowania graczy o tym poprzez aktualizację Regulaminu bądź informację na Blogu Technicznym świata.
16. Nielegalne wspomagacze/boty/oszustwa ułatwiające rozgrywkę
16.1 Zakazane jest używanie wszelkich programów czy rozszerzeń automatyzujących/wspomagających rozgrywkę w jakikolwiek sposób - z wyjątkiem tych zatwierdzonych przez Usługodawcę.
16.2 Zarządca Świata oraz Gracze z rangą SMC mają prawo zweryfikować Gracza, któremu zarzuca się niedozwoloną automatyzację Gry. Gracz podczas weryfikacji zobowiązany jest wykonywać wszelkie polecenia osoby weryfikującej.
16.3 Weryfikacja nie może trwać krócej niż 5 minut, jednak istnieje możliwość, by zakończyć ją szybciej w kilku wyjątkowych sytuacjach - kiedy zakończy się pozytywnie (jeśli osoba weryfikowana wykona wszystkie polecenia), negatywnie (gdy weryfikowany Gracz złamie polecenie dotyczące np. zakazu ruchu, wyloguje się, użyje teleportu na inną mapę) lub bez rozstrzygnięcia (punkt 13.6).
13.4 Weryfikujący ma obowiązek napisać na czacie lokalnym, że przystępuje do weryfikacji.
13.5 Osoba weryfikująca dokumentuje screenami lub filmem sytuację w momencie rozpoczęcia weryfikacji, polecenia kierowane do Gracza oraz zachowanie Gracza. Polecenia w trakcie weryfikacji muszą być kierowane do podejrzanego przez komendę .reminder lub czat lokalny/prywatny.
13.6 W przypadku, gdy dojdzie do ataku na weryfikatora lub osobę weryfikowaną - weryfikacja jest automatycznie przerywana bez rozstrzygnięcia, a Gracz, który zaatakował zostaje zesłany na Syberię zgodnie z punktem 6 niniejszego regulaminu.
13.7 Jeżeli Gracz nie wykona poleceń osoby weryfikującej, nie przejdzie pomyślnie weryfikacji.
13.8 Wylogowanie się lub przemieszczenie na inną mapę w trakcie weryfikacji będzie równoznaczne z jej niezaliczeniem.
13.9 Zgłoszenie nielegalnego wspomagania Gry powinno zostać wysłane na skrzynkę Zarządcy lub Super Moderatora Czatu. Administracja serwera nie ma obowiązku natychmiastowego sprawdzenia podejrzanej osoby. W wiadomości powinien być zawarty profil Gracza zgłaszanego oraz ewentualny Nick Postaci oraz mapa, na której Gracz rzekomo używał nielegalnego wspomagania.
13.10 Zarządca lub Gracz z rangą SMC, który przeprowadzał weryfikację, zobowiązuje się do dostarczenia zebranych dowodów na Panel Kontaktowy, jeżeli zakończyła się ona wynikiem negatywnym.
To share this paste please copy this url and send to your friends
RAW Paste Data