avatar
Untitled

Guest 183 19th Mar, 2023

MARKUP 3.29 KB
                                           
                         1. Stamina system 
- przez 8h normalny exp,a pozniej 0.1 x EXP Stage
- funkcja doPlayerAddStamina(cid,x) tam gdzie x to godziny (zebym mógł zrobić runke do tego)

2. Tak pomyślałem, żeby zrobić jedną komende co pokaże kilka rzeczy niż 10 różnych..
- komenda: !stan, ma pokazywac ile gracz ma staminy, HP, Many, PZ, Fragi, ile redskull, Ile dni VIP oraz jaki aktualnie ma task, ile exp potrzebne do nastepnego poziomu oraz ile many trzeba spalić i aktualną pozycje gracza (/pos)
więc można usunąć komendy typu: !exp, !mana, !rs, !frags żeby jak najlepiej dla silnika bylo

3. Full HP co awans poziomu

4. VIP System prawie to samo co pacc, tylko ze w dniach + komenda do tego aby można było z gry dodawać komuś VIP /vipadd Nick
5. Bronie typu: 

- golden bolt obszar 3x3(id: 2437), 
- magic bolt obszar 3x3(id: 3964), 
- sprite wand lub magic staff obszar 1x1(id:2453 lub id:2433)
- death sword zasieg 2sqm(id: 2451), 
- mistic wand obszar 1x1 (id: 2424),
- dodać możliwość konfiguracji hitów dla crystal arrow(2352) oraz magic lognsword(2390)

- nowy wand dla MS/ED - crystal rod (id: 2184) obszar 3x3 (jakis niebieski wyglad)
- nowy bolt dla paladyna banana staff (id: 3966) obszar 4x4 (wyglad hitow dowolny, moga byc zolte/niebieskie nutki)
- nowe axe dla ek - war axe (id: 2454)  obszar 1x1 a zasieg 3sqm (wyglad uderzenia ogien)

6. Eventy (jakie będą dostępne to weźmiemy)
- nagroda: waluta eventowa (id: 2151 1x)

7. komenda !speed 
- Dla osób bez VIP ma dodawać bonus do exp po 5% codziennie po użyciu, pierwszy dzień 5%, drugi dzień10% i tak do max 30%
- Dla osób z VIP ta sama sytuacja tylko do 50%,
- po nielogowaniu przez 1 dzień i nie użyciu komendy !speed, automatycznie poziom musi wrócić do 0% bonus exp

8. Daily task (nagroda sc i exp)
9. Taski jak na mazurskim ots, czyli normalna rozmowa z NPC. https://pastebin.com/n6peeYiv  <-- tu skrypt jak wygląda to u mnie w silniku

10. Skill fisting +1 do dmg za każdy zdobyty poziom, a skill shielding +1 do redukcji dmg

11. EXP Stage

12. Napisy 
--czy efekty są włączone (yes/no)
	effects_emblamed = "yes"
--czy kolor textu jest losowy(yes/no)
	random_colour = "yes"
--czy efekt jest losowy(yes/no)
	random_effect = "yes"
--co jaki czas sie wyświetla efekt w sekundach
	co_ile = 2
-- {text="tekst", pos={x=pozycja_x, y=pozycja_y, z=pozycja_z}, color=kolor_textu, effect=nr_efektu}
efekty = {
					{text="Start !", pos={x=158, y=53, z=7}, color=2, effect=24},

13. 

-- Trafianie amunicją (0 - pudła, 90 - normalnie, 101 - zawsze trafiasz)
HitOrMiss = 101

-- Trafianie: Spear, Throwing Knife itp. (0 - pudła, 50 - normalnie, 101 - zawsze trafiasz)
ThrownWeapons = 101

-- ParseMeter - ilość dozwolonych pakietów wysyłanych w 1 sekundzie przez gracza (przekroczoną ilość sinik zignoruje)
parseMeter = 100

14. Ograniczenie maksymalnego poziomu dla danej profesji

15. Predkosc ataku w sekundach oraz pierwszy hit po zaznaczeniu potworka

16. itemy do tworzenia w pliku (więc chyba nie trzeba dodawać każdego itemu typu klapy, mis itd do silnika?)

17. dodac mozliwosc zmiany Rate loota
droprate = 5
                      
                                       
To share this paste please copy this url and send to your friends
RAW Paste Data
Recent Pastes
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Wykorzystywanie plików Cookie
Jak wyłączyć cookies?
ROZUMIEM