-- Lista potworów do sprawdzania local targetMonsters = {"strong cannibal", "epic cannibal", "godly cannibal"} -- Id przedmiotów local ringBattle = 3048 local ringDefault = 6539 local amuletSsa = 3081 local amuletJohns = 9802 -- Nazwy plecaków, gdzie mają trafić przedmioty local amuletBpName = "backpack" -- Plecak na amulet local ringBpName = "backpack" -- Plecak na ring -- Funkcja do sprawdzania, czy na ekranie jest potwór z listy local function isMonsterNearby(monsterList) for _, creature in ipairs(getSpectators() or {}) do if creature and creature:isMonster() then if table.contains(monsterList, creature:getName():lower()) then return true end end end return false end local function equipRing(id) if not getFinger() or getFinger():getId() ~= id then moveToSlot(id, SlotFinger) end end local function unequipRing() -- Znajdź plecak docelowy local ringBp = nil for _, container in pairs(getContainers()) do if container:getName() == ringBpName and container:getItemsCount() < container:getCapacity() then ringBp = container break end end if not ringBp then print("No suitable backpack found for unequipping the ring!") return end -- Sprawdź, czy pierścień jest na palcu local ring = getFinger() if not ring then print("No ring equipped!") return end -- Przenieś pierścień do plecaka local success = g_game.move(ring, ringBp:getSlotPosition(ringBp:getItemsCount()), ring:getCount()) if success then print("Ring unequipped and moved to backpack.") else print("Failed to move the ring to the backpack.") end end local function equipSsa() local currentAmulet = getNeck() if not currentAmulet or currentAmulet:getId() ~= amuletSsa then local amulet = findItem(amuletSsa) if amulet then moveToSlot(amulet, SlotNeck) end end end local function equipJohns() local currentAmulet = getNeck() if not currentAmulet or currentAmulet:getId() ~= amuletJohns then local amulet = findItem(amuletJohns) if amulet then moveToSlot(amulet, SlotNeck) end end end -- Makro do automatycznego zakładania i zdejmowania przedmiotów macro(100, "Auto Equip Amulet & Ring", function() if isMonsterNearby(targetMonsters) then equipSsa() equipRing(ringBattle) else equipJohns() equipRing(ringDefault) end end)