local rods = {3483, 11362, 11657, 9306} function catch(rod) local position = player:getPosition() position.y = position.y + 0 -- tu podajemy przesuniecie w poziomie position.x = position.x + 2 -- a tu w pionie local tile = g_map.getTile(position) local topItem = tile:getTopUseThing() if not useWith(rod:getId(), topItem) then tile:setTimer(20000) -- tu zmieniamy czas jaki ma sie wyswietlac nad kratka lowiaca, aktualnie 20 sekund end end macro(20000, "Prawa Reka", function(macro) -- co ile ma probowac lowic lewa reka, aktualnie 20 sekund local rod = getRight() local good = false for i, id in pairs(rods) do if rod:getId() == id then good = true end end if not good then error("Brak wedki w prawej rece") macro.setOff() return end catch(rod) end) macro(20000, "Lewa Reka", function(macro) -- co ile ma probowac lowic prawa reka, aktualnie 20 sekund local rod = getLeft() local good = false for i, id in pairs(rods) do if rod:getId() == id then good = true end end if not good then error("Brak wedki w lewej rece") macro.setOff() return end catch(rod) end)