Untitled - MARKUP 0.94 KB
                                
                                    #include <iostream>
#include <algorithm>
using namespace std;

template <typename Typ1>
class Walec
{
	Typ1 promien, wysokosc;
public:
	Walec(const Typ1 promien, const Typ1 wysokosc);

	template <typename Typ2>
	void Pole(const Typ2 promien, const Typ2 wysokosc);
};

template <typename Typ1>
Walec<Typ1>::Walec(const Typ1 promien, const Typ1 wysokosc) :promien(promien), wysokosc(wysokosc) {}

template <typename Typ1>
template <typename Typ2>
void Walec<Typ1>::Pole(const Typ2 promien, const Typ2 wysokosc)
{
	Typ2 wynik = 2 * (promien * promien * 3.1415) + (2 * promien * 3.1415 * wysokosc);
	cout << "Pole walca jest rowne: " << wynik << "\n";
}

template <typename TypMax>
TypMax max(const TypMax zmienna1, const TypMax zmienna2, const TypMax zmienna3)
{
	return max(zmienna1, max(zmienna2, zmienna3));
}
                                
                            

Paste Hosted With By Wklejamy.pl