Untitled
Guest 11 21st Jan, 2025
-- Lista potworów do sprawdzania
local targetMonsters = {"cannibal", "epic cannibal", "godly cannibal"}
-- Id przedmiotów
local ringBattle = 3048
local ringDefault = 3052
local amuletSsa = 3081
local amuletJohns = 3013
-- Nazwy plecaków, gdzie mają trafić przedmioty
local amuletBpName = "backpack" -- Plecak na amulet
local ringBpName = "backpack" -- Plecak na ring
-- Funkcja do sprawdzania, czy na ekranie jest potwór z listy
local function isMonsterNearby(monsterList)
for _, creature in ipairs(getSpectators() or {}) do
if creature and creature:isMonster() then
if table.contains(monsterList, creature:getName():lower()) then
return true
end
end
end
return false
end
local function equipRing(id)
if not getFinger() or getFinger():getId() ~= id then
moveToSlot(id, SlotFinger)
end
end
local function unequipRing()
-- Znajdź plecak docelowy
local ringBp = nil
for _, container in pairs(getContainers()) do
if container:getName() == ringBpName and container:getItemsCount() < container:getCapacity() then
ringBp = container
break
end
end
if not ringBp then
print("No suitable backpack found for unequipping the ring!")
return
end
-- Sprawdź, czy pierścień jest na palcu
local ring = getFinger()
if not ring then
print("No ring equipped!")
return
end
-- Przenieś pierścień do plecaka
local success = g_game.move(ring, ringBp:getSlotPosition(ringBp:getItemsCount()), ring:getCount())
if success then
print("Ring unequipped and moved to backpack.")
else
print("Failed to move the ring to the backpack.")
end
end
local function equipSsa()
local currentAmulet = getNeck()
if not currentAmulet or currentAmulet:getId() ~= amuletSsa then
local amulet = findItem(amuletSsa)
if amulet then
moveToSlot(amulet, SlotNeck)
end
end
end
local function equipJohns()
local currentAmulet = getNeck()
if not currentAmulet or currentAmulet:getId() ~= amuletJohns then
local amulet = findItem(amuletJohns)
if amulet then
moveToSlot(amulet, SlotNeck)
end
end
end
-- Makro do automatycznego zakładania i zdejmowania przedmiotów
macro(100, "Auto SSA|MRING - MONSTERS", function()
if isMonsterNearby(targetMonsters) then
equipSsa()
equipRing(ringBattle)
else
equipJohns()
equipRing(ringDefault)
end
end)
To share this paste please copy this url and send to your friends
RAW Paste Data