avatar
Untitled

Guest 84 8th May, 2024

MARKUP 0.86 KB
                                           
                         local energy_ring = 3051; -- Your energy ring
local energy_ring_equiped = 3088; -- Ring changes id when equiped
local original_ring = getFinger(); -- Your original ring
local healthp_for_energy = 50;
local healthp_for_original = 80;
local manap_for_original = 25;

macro(1000, "e-ring", function()
  if (manapercent() <= manap_for_original and getFinger():getId() ~= original_ring:getId()) then
    g_game.equipItem(original_ring);
  elseif (hppercent() <= healthp_for_energy and manapercent() >= manap_for_original and getFinger():getId() ~= energy_ring) then
      local ring = findItem(energy_ring);
      if (ring) then
          g_game.equipItem(ring);
      end
  elseif (hppercent() >= healthp_for_original and getFinger():getId() ~= original_ring:getId()) then
      g_game.equipItem(original_ring);
  end
end)
                      
                                       
To share this paste please copy this url and send to your friends
RAW Paste Data
Recent Pastes
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Wykorzystywanie plików Cookie
Jak wyłączyć cookies?
ROZUMIEM