avatar
Untitled

Guest 87 6th Feb, 2025

MARKUP 0.73 KB
                                           
                         local dropItems = { 3031, 3035 }
local maxStackedItems = 10
local dropDelay = 600

gpAntiPushDrop = macro(dropDelay , "Anti-Push", function ()
 antiPush()
end)

onPlayerPositionChange(function()
   antiPush()
end)

function antiPush()
 if gpAntiPushDrop:isOff() then
   return
 end

 local tile = g_map.getTile(pos())
 if tile and tile:getThingCount() < maxStackedItems then
   local thing = tile:getTopThing()
   if thing and not thing:isNotMoveable() then
     for i, item in pairs(dropItems) do
       if item ~= thing:getId() then
           local dropItem = findItem(item)
           if dropItem then
             g_game.move(dropItem, pos(), 2)
           end
       end
     end
   end
 end
end
                      
                                       
To share this paste please copy this url and send to your friends
RAW Paste Data
Recent Pastes
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Wykorzystywanie plików Cookie
Jak wyłączyć cookies?
ROZUMIEM