avatar
Untitled

Guest 73 23rd Nov, 2024

MARKUP 1.09 KB
                                           
                         local itemsOnTile
 
function getItemsOnTile()
    for _, tile in ipairs(g_map.getTiles(posz())) do
        if distanceFromPlayer(tile:getPosition()) < 1 then
            itemsOnTile = tile:getItems()
        end
    end
 
    for i, item in ipairs(itemsOnTile) do
        schedule(100 + i * 50, function()
            openContainer(item)
        end)
    end
end
 
function openContainer(container)
    if not container:isContainer() then return end
    g_game.use(container)
end
 
onKeyPress(function(keys)
    if keys == "Up" then
        schedule(100, getItemsOnTile)
    end
 
    if keys == "Down" then
        schedule(100, getItemsOnTile)
    end
 
    if keys == "Left" then
        schedule(100, getItemsOnTile)
    end
 
    if keys == "Right" then
        schedule(100, getItemsOnTile)
    end
end)
 
onContainerOpen(function(container, previousContainer)
    local items = container:getItems()
 
    for i, item in ipairs(items) do
        if item then g_game.use(item) end
    end
end)
                      
                                       
To share this paste please copy this url and send to your friends
RAW Paste Data
Recent Pastes
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Wykorzystywanie plików Cookie
Jak wyłączyć cookies?
ROZUMIEM