1. Postanowienia ogólne 1.1 Gracz, który zakłada Postać na Świecie zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu Świata prywatnego Riventia, Regulaminu Serwisu i Gry Margonem oraz Zasady Światów Prywatnych. 1.2 Nieznajomość regulaminu Świata Riventia nie zwalnia z jego przestrzegania. [kill:48h] 1.3 Zarządca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, informując Graczy poprzez komunikat na czacie z min. 14-dniowym wyprzedzeniem. 1.4 W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzenia postępowania sprawdzającego zostanie ustalone, że do naruszenia postanowień regulaminu Świata doszło w wyniku logowania osoby trzeciej poprzez system zastępców, sankcja, w wymiarze przewidzianym dla danego naruszenia, jest nakładana również na Konto zastępcy, jeżeli posiada on Postać na tym Świecie. Jeżeli naruszenie regulaminu Świata z użyciem danego Konta zostało dokonane przez inną osobę niż Użytkownik (zastępcę - nawet jeżeli nie posiada on Postaci na tym Świecie), nałożone sankcje mogą zostać cofnięte lub zmniejszone. 1.5 Zarządca lub Super Moderator Czatu ma prawo dodać czasową zasadę na Forum Gry np np. czas eventu, której trzeba przestrzegać w Grze. Gracze zostaną poinformowani o tym na czacie. Gracz nieprzestrzegający regulaminu działu zostaje ukarany zgodnie z obowiązującym tam regulaminem. 1.5.1 Zarządca zobowiązany jest do poinformowania o tym z 24 godzinnym wyprzedzeniem na Blogu Technicznym serwera. 1.6 Nick Gracza musi być klimatyczny oraz każdy jego człon musi być pisany z wielkiej litery. Nie może być pisany "PoKeMoNeM", zawierać żadnych dodatków typu "xD", "XxX" itp. Postać Gracza, która zawiera nieodpowiedni Nick zostaje zabita na 336h. Jeśli Gracz nie zmieni Nicku do końca kary, na jego postacie nakładana jest kolejna kara o tej samej wysokości godzin(uwzględniając również recydywę) aż do momentu zmiany nicku na zgodny z regulaminem. 1.7 W momencie kiedy Gracz popełni takie same wykroczenie dwa lub więcej razy podlega recydywie, czyli podwójnym karom. 1.8 Zarządca zastrzega sobie prawo do wysyłania zaproszeń na Świat oraz na kolejną Postać wg. własnego uznania co oznacza również, że w niektórych przypadkach gracz może zrobić to bez wcześniejszego uiszczenia opłaty zgodnej z cennikiem. 1.9 Zarządca to jedyna osoba, która może powoływać nowych członków rady jako Moderatorów Czatu lub Super Moderatorów Czatu. Może również zdegradować osobę posiadającą rangę bez podawania przyczyny. 1.10 Zarządca zastrzega sobie prawo do przywrócenia Gracza na serwer, który został wcześniej zesłany na Syberię. Gracz ten zaczyna wtedy grę z czystą kartą. 1.11 Zabrania się wykorzystywania niedociągnięć, luk, błędów w regulaminie. Takie postępowanie będzie karane zabiciem Postaci. [SYBERIA] 1.12 Jeżeli gracz, który będzie posiadał 200h i więcej w spisie kar to wtedy wszystkie jego postacie zostają zesłane na Syberię. 1.13 Na serwerze Riventia nie obowiązuje zapisywanie herosów. 1. 14 Na serwerze nie obowiązują dodatki globalne. Jeżeli zostaną wprowadzone to Zarządca poinformuję o tym graczy. 1.15 Na serwerze istnieje możliwość resetowania postaci. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w odpowiednim temacie. 1.16 Dowody łamania regulaminu muszą zostać udokumentowane pełnym zrzutem ekranu. Screen nie może być nigdzie obcięty, musi zawierać pełne okno przeglądarki oraz dolny pasek startu. Zrzut nie może być edytowany ani zrobiony dodatkiem Margo ScreenShot. Przyjmowane są screeny tylko z portalu https://imgur.com. 1.16.1 Dowody złamania regulaminu z urządzenia mobilnego również będą brane pod uwagę. Poprawność zrobienia screena ocenia Zarządca bądź osoba rozpatrująca zgłoszenie ze względu na utrudnione warunki jego wykonania. 1.17 Zarządca zastrzega sobie prawo do zresetowania graczom karnych godzin lub ostatnich szans ze spisu kar. 1.18 W skład zarządu serwera wchodzą: Zarządca, Super moderator czatu oraz Moderator czatu. 2. Okresy próbne 2.1 Gracz ma 10 dni od założenia pierwszej Postaci na wbicie na niej min. 49 poziomu doświadczenia. Jeśli tego nie zrobi zostanie zesłany na Syberię. 2.2 Każdy nowy gracz przyjęty na serwer zostaje objęty okresem próbny trwającym 2 miesiące. 2.3 Gracz, który jest na okresie próbnym otrzymuje podwójne kary za przewinienia. 2.4 Okres próbny rozpoczyna się od momentu założenia swojej pierwszej postaci na serwerze. 2.5 Okres próbny kończy się wraz z upływem dwóch miesięcy. 2.6 Zarządca zastrzega sobie prawo do zakończenia negatywnie bądź pozytywnie okresu próbnego bez podawania przyczyny. 2.7 Jeżeli gracz nie przejdzie z pozytywnym skutkiem okresu próbnego, jego wszystkie postacie zostaną zesłane na Syberię. 2.8 Zarządca, po upływie okresu próbnego, zobowiązany jest do poinformowania graczy w temacie "Kary" albo "Okresy próbne" o pozytywnym bądź negatywnym przepływie okresu próbnego. 3. Zastępcy 3.1 Każdy Gracz zobowiązany jest do poinformowania w temacie "Zastępcy" o tym, kto jest jego aktualnym zastępcą. 3.2 W temacie "Zastępcy" należy zamieścić informacje o Nicku Gracza oraz podać jego profil. Gracz, który nie umieści informacji na temat swojego zastępcy otrzyma karę w wysokości 72h. 3.3 Gracz, który chce zmienić zastępcę bądź taki, który wcześniej go nie miał, musi w temacie "Zastępcy" napisać Nick oraz wraz z profilem potencjalnego kandydata na zastępcę. 3.4 Zarządca zastrzega sobie prawo do zaakceptowania bądź odrzucenia kandydata na zastępcę. W przypadku odrzucenia, Zarządca nie jest zobowiązany do podawania przyczyny. 3.5 Jeżeli Gracz zamieści kolejny raz tego samego kandydata na zastępcę a ten został już wcześniej odrzucony, otrzymuję karę. [kill:72h] 3.6 Jeżeli Gracz zmieni lub usunie zastępcę bez poinformowania o tym w temacie, otrzyma karę w wysokości 100h. 3.7 Każdą chęć zmiany oraz usuniecie należy zamieścić w temacie. 3.8 Jeżeli dwóch graczy serwera chce wymienić się zastępcami to wystarczy, że tylko jeden z graczy wyśle prośbę o akceptację zastępcy. 3.9 Jeżeli Gracz, który ma na zastępcy osobę, która została karnie wyrzucona ze Świata i nie zmieni jej do czasu gdy Postać zastępcy całkowicie zostanie przeniesiona na Świat wyrzutków otrzymuje karę. [Syberia] 4. Przenosiny 4.1 Podczas przenoszenia limity przedmiotów mogą być ustalane z każdym Graczem indywidualnie. Zarządca zamieści informację w zgłoszeniu na temat ilości i typu przedmiotów, jakie pozwala przenieść, może też określić stałe wytyczne, ale na Panelu Kontaktowym również musi je wskazać. 4.2 Przeniesie postaci gracza ze świata Prywatnego Riventia na inny świat bez zgody Zarządcy jest zabronione. Gracz może się ubiegać w odpowiednim temacie do wydania takiej zgody. Gracz, który przeniesie się na inny serwer bez zgody Zarządcy otrzymuje karę. [Syberia] 4.3 Zarządca zastrzega sobie prawo do odrzucenia prośby o przeniesienie bez podania przyczyny. 5. Regulamin czatu 5.1 Obrażanie Graczy oraz ich bliskich przy użyciu wulgaryzmów, a także oszczerstwa, pomówienia i zniesławienia bez użycia wulgaryzmów lub słów, które są uznawane za niewłaściwe. Jeżeli taka sytuacja nastąpi czat grupowy i prywatny także jest brany pod uwagę. [Kill: 72h] 5.2 Przeklinanie (cenzurowane przekleństwo to też przekleństwo), używanie skrótów wulgaryzmów polskich oraz obcojęzycznych. [Kill: 72h] 5.3 Zamieszczanie linków zawierających wulgaryzmy, filmy z nadmiernym przeklinaniem, obrażające inne osoby. [Kill: 72h] 5.4 Obraza urzędników oraz osób uważanych za Świętych lub używanie powszechnie znanych obraźliwych skrótów. [SYBERIA] 5.5 Obrażanie Zarządcy, Super Moderatorów Czatu czy Moderatorów Czatu w jakiejkolwiek formie oraz na którymkolwiek czacie skutkuje zesłaniem Postaci na Świat wyrzutków. [Syberia] 5.6 Groźby w jakiejkolwiek formie odnoszące się do życia realnego. [SYBERIA] 5.7 Zaśmiecanie czatu wypowiedziami nic nie wnoszącymi do rozmowy (spamowanie emotkami itd.), rozciąganie zdań, pisanie falą, nadmierne błędy ortograficzne, wklejanie części lub całej walki. [Kill:24h] 5.8 Rozpowszechnianie linków/treści zawierających treści dla osób pełnoletnich. [Syberia] 5.9 Gracz ma obowiązek do zachowania kultury słownej oraz wyrażania się uprzejmie w stosunku do innych Graczy. Niezastosowanie się do tego punktu grozi zabiciem Postaci. [kill:48h] 5.10 Podważanie decyzji Zarządcy, Super Moderatora Czatu oraz Moderatora Czatu. [Syberia] 5.11 Zabronione jest wysyłanie ofert handlu na czacie globalnym i lokalnym, służy do tego czat handlowy. 5.11.1 Na czacie handlowym można wysłać maksymalnie 3 oferty handlu w ciągu godziny. 5.12 Podżeganie Gracza do złamania regulaminu. [kill:48h] 5.13 Regulamin Czatu Riventii obowiązuje na czacie lokalnym, handlowym oraz globalnym. Wyjątek stanowi pkt. 5.1. 6. Forum 6.1 Zakładanie tematów bez zgody administracji Świata. Taki temat zostaje przeznaczony do usunięcia zaraz po ukaraniu gracza. [Kill:100h] 6.2 Pisanie postów, które są uznawane za spam. [Kill: 24h] 6.2.1 Wyjątkiem jest temat „Luźne rozmówki” służący do luźnych rozmów, w tym temacie jednak również obowiązują zasady. 6.3 Gracz ma obowiązek do zachowania kultury słownej oraz wyrażania się uprzejmie w stosunku do innych Graczy na Forum Gry. Obrazy, chamskie odzywki, wulgaryzmy (cenzurowanie oraz ich skróty) podlegają karze. [Kill:72h] 6.4 Zarządca, Super Moderator Czatu oraz Moderator Czatu zakładający temat może dodać w jego głównym poście swój regulamin obowiązujący tylko w tym temacie. Gracz nieprzestrzegający regulaminu działu zostaje ukarany zgodnie z obowiązującym tam regulaminem. 6.5 Notoryczne oraz negatywne ocenianie postów Graczy. [kill:48h] 6.6 Zakazuje się wyśmiewania oraz podważania decyzji Zarządcy, Super Moderatorów Czatu oraz Moderatorów Czatu na Forum Gry. [Syberia] 7. Klany 7.1 Aby Gracz mógł założyć klan musi najpierw uzyskać zgodę od Zarządcy Świata w temacie "Klany". Nazwa musi być klimatyczna. Zarządca zastrzega sobie prawo do odrzucenia nazwy klanu bez podania przyczyny. 7.2 Zarządca zastrzega sobie prawo do niewydania zgody na założenie klanu bez podania przyczyny. 7.3 Zabroniona jest zmiany nazwy klanu na tą, która została wcześniej odrzucona. [Syberia] 7.4 Zmiana nazwy klanu musi być najpierw przedyskutowana z Zarządcą w temacie „Klany”. 7.5 Koszt założenia klanu wynosi 900 milionów złota. 7.6 Założyciel klanu ma obowiązek utrzymania minimum 10 Graczy w klanie od czasu jego założenia. Jeżeli liczba ta spadnie, założyciel klanu musi ją uzupełnić w ciągu 5 dni. Niewywiązanie się z tego będzie skutkowało rozwiązaniem klanu. 7.6.1 Wyjątek stanowi klan "Administracyjny", w tym klanie nie obowiązuje wymóg ilości Graczy. 7.7 Jeżeli założyciel nie zastosuje się do zasad dotyczących klanów, jego Postacie zostaną wydalone na Świat wyrzutków Syberia. 7.8 Założenie klanu bez zgody zarządcy jest karane. [SYBERIA] 8. Zajmowanie 8.1 Zajmowanie elit, elit II, kolosów, tytanów lub map jest niedozwolone. [Kill:72h] 8.2 Dozwolone jest zajmowanie herosów. 8.3 Zabronione jest zajmowanie przedmiotów z elit, elit II, tytanów i herosów.[Kill:48h] 8.4 Zajmowanie przedmiotów z herosów jest niedozwolone. Wyjątkiem są Smocze Runy. Runy wędrują do Gracza, który znalazł herosa oraz posiada screen z zajęciem. Osoba, która znalazła herosa przed zaatakowaniem musi napisać wiadomość o treści "Zajmuję Smocze Runy" na czacie grupowym bądź lokalnym. W wypadku, gdy ktoś złapie runy zajęte, jego Postać została zabita. [Kill:24h] 8.5 Herosa zajmuje Gracz, który jako pierwszy się przy nim znalazł. Dowodem zajęcia jest zrzut ekranu Gry z godziną oraz datą zajęcia z ekranu komputera/urządzenia mobilnego. Na screenie musi być widoczny heros oraz tylko Postać osoby zajmującej. 8.6 Zajmowanie herosa na czacie będzie karane zabiciem Postaci. [Kill:72h] 8.7 W wypadku, gdy Gracz wylogował się i zwolnił herosa, osoba z grupy bądź stojąca na mapie w momencie wykonania poprawnego screena ma prawo do przejęcia go. Wtedy herosa zajmuje osoba, która zajęła go najwcześniej. 8.8 Zajęcie herosa trwa 10 minut od momentu wykonania poprawnego zrzutu ekranu wraz z zajęciem. 8.9 Heros zwalnia się, gdy: - Gracz się wylogował, - Gracz będzie przebywał od niego minimalnie 10 kratek. - Gracz nie zaatakował herosa w przeciągu 10 minut, - Gracz przeszedł na inna mapkę, 8.10 Zabronione jest wybijanie zajętego herosa. [Kill:72h] 8.11 Utrudnianie grupowania na herosa jest karane. [Kill:72h] 8.11.1 Do utrudniania zalicza się: - Zabijanie Gracza, który zajął herosa, [kill:80h] - Zabijanie Gracza w pobliżu herosa (maksymalnie 10 kratek od herosa, w przypadku ataku grupy ukarana zostaje osoba, która rozpoczęła walkę), - Zasłanianie herosa przez gracza posiadającego przewagę poziomową wyższą lub równą 51. - Jeżeli zaatakowana osoba jest więcej niż 10 kratek od herosa, i gracz posiada grupę z osobami, które stoją przy herosie wtedy osoba atakująca ma prawo zabić całą bądź część grupy. 8.12 Zabronione jest dodawanie Gracza do grupy, który zajął herosa i atakowanie potwora bez naocznej zgody osoby zajmującej. [Kill:72h] 8.12.1 Zaakceptowanie zaproszenia do drużyny poprzez dodatek typu “Quick Group” nie jest naoczną zgodą osoby zajmującej. 8.14 Zaatakować herosa może tylko i wyłącznie osoba, która go zajęła. W przypadku zaatakowania przez osobę herosa, która go nie zajęła będzie nałożona kara. Odstępstwem od nałożenia kary jest punkt 8.14.1 [kill:72h] 8.14.1 Jeśli osoba, która zajęła herosa napisze do drugiego Gracza, bądź grupy Graczy "Bij, bijcie", wtedy otrzymują oni przyzwolenie na zaatakowanie. 9. Walki PvP 9.1 Na serwerze obowiązuje hard-pvp. Nie ma określonych zasad dotyczących walk. 9.2 Wyjątkiem może być czasowa zasada dodana na forum obowiązujące w grze. 9.3 Zakazuje się atakowania gracza, który stoi przy herosie. 10. Nieaktywności 10.1 Dopuszczalny czas nieaktywności na Świecie prywatnym Riventia wynosi 9 dni. 10.1.1 Oznacza to, że w przypadku dłuższej nie zgłoszonej nieobecności wszystkie postacie gracza zostaną wydalone na świat Syberia. 10.1.2 W przypadku nieobecności chociażby na jednej postaci gracz będzie karany zgodnie z punktem 10.1.1. 10.2 Gracz jest zobowiązany do poinformowania o minimum 9 dniowej nieobecności w odpowiednim temacie. Maksymalna ilość dni nieobecnych wynosi 60 i nie resetują się one z początkiem nowego roku. 10.3 Jeżeli gracz wykorzysta już wszystkie nieobecne dni to może się ubiegać z prośbą do Zarządcy o przydzielenie takich dni. Z każdą prośbą gracza może to być maksymalnie 14 dni. 10.4 Zarządca zastrzega sobie prawo do odrzucenia prośby o przydzielenie nadprogramowych dni nieobecności bez podania przyczyny. 10.5 W przypadku nieobecności Zarządu serwera (ZŚP, SMC, MC) spowodowanej stałą blokadą konta zabronione jest zgłaszanie osób funkcyjnych przez okres 31 dni od otrzymania blokady. Gracz może zgłosić nieobecność Zarządu dopiero po upływie 31 dni. 11. Rekrutacja na Świat 11.1 Rekrutacja na serwer jest otwarta tylko wtedy, gdy w odpowiednim dziale na Forum Gry widnieje temat rekrutacyjny. 11.2 Zasady rekrutacji opisane są zawsze w odpowiednim temacie. 11.3 Co pewien okres organizowana jest rekrutacja dla znajomych wewnątrz Świata prywatnego Riventia. 11.4 Zarządca zastrzega sobie prawo do zapraszania nowych graczy poza rekrutacją. 12. Syberia 12.1 Obraza Zarządcy albo innego pomocnika funkcyjnego (SM, MC). 12.2 Zmiana Użytkownika Konta. 12.2.1 Zarządca zastrzega sobie prawo do zweryfikowania gracza podejrzanego o sprzedaż bądź zmianę właściciela konta. Po wprowadzeniu w życie tego punktu dla każdego gracza przygotowany zostanie unikalny kod składający się z siedmiu znaków. Gracz zobowiązany jest do zapamiętania/zapisania kodu. 12.2.2 Zarządca może upomnieć się o podanie kodu, a gracz jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi. 12.2.3 Jeżeli gracz nie przedstawi Zarządcy kodu bądź poda błędny zostaje ukarany. [Syberia] 12.3 Publikacja zdjęcia osoby, bez jej zgody. 12.4 Otrzymanie stałej blokady konta. 12.4.1 Zakazuje się zgłaszania Zarządu serwera za otrzymanie stałej blokady konta przed upływem 31 dni od nadania blokady. Jeżeli po upływie 31 dni kara nie zostanie zdjęta będzie to skutkowało wyrzuceniem ich postaci na Syberię. 12.5 Oszukiwanie członków administracji oraz Zarządu serwera w jakikolwiek sposób. 12.6 Osiągnięcie dopuszczalnej liczby godzin w spisie kar (200 godzin i więcej). 12.7 Podszywanie się w jakikolwiek sposób pod administrację gry oraz Zarząd serwera. 12.8 Niszczenie klimatu serwera. Zarządca decyduje o tym co podchodzi pod niszczenie klimatu. Ten punkt może zgłosić Zarząd serwera(SMC/MC), a rozpatrywać tylko i wyłącznie Zarządca. 12.9 Zakaz wykorzystywania błędów gry oraz luk w regulaminie. 12.10 Decyzje Zarządcy może podważyć tylko Administracja Gry. Za podważanie decyzji lub prowokowanie Zarządu serwera gracz może zostać ukarany. 12.11 Podburzanie, spiskowanie przeciw zarządowi. 12.12 W szczególnych wypadkach zarządca zastrzega sobie prawo do zesłania na Syberię za coś, co nie zostało ujęte w regulaminie. 13. Zgłoszenia 13.1 Wszystkie zgłoszenia łamania regulaminu muszą znajdować się w temacie „Kary i zgłoszenia". 13.2 Dowody łamania regulaminu ulegają przedawnieniu po 72 godzinach. 13.3 Próba przekupienia Gracza, który chce nas zgłosić w celu uniknięcia kary. [Syberia] 13.3.1 Do przekupstwa zalicza się: proponowanie złota, przedmiotów, obietnica braku dedania danego Gracza itd. 13.4 Za przycinanie bądź wszelką modyfikację screena Gracz otrzymuję karę w wysokości 100h. 13.5 Jedynie gracz poszkodowany może zgłosić daną osobę. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy poszkodowana osoba ma aktywnego knebla na Forum Gry. [kill:48h] 13.5.1 Obrazę Zarządu serwera w jakiejkolwiek formie oraz na którymkolwiek czacie może zgłosić każdy Gracz, wtedy punkt 13.5 nie będzie egzekwowany. 14. Odwołania od kar 14.1 Jeśli gracz nie zgadza się z decyzją członków Zarządu gracz ma prawo odwołać się od tej decyzji na Panelu Kontaktowym. 14.2 Gracz ma 5 dni na odwołanie się od kar w temacie "Odwołania" od momentu rozpatrzenia kary. 14.3 Zarząd serwera ma prawo odrzucić odwołanie napisane Gracza. 14.4 Podczas złamania Regulaminu Serwera i Gry Margonem, Gracz ma prawo poprosić innego Gracza świata Riventia, aby usprawiedliwił jego ponad 9 dniową nieobecność w temacie "Nieobecności". 14.5 Zarządca ma prawo do przyznania "ostatniej szansy", jeżeli Gracz na to zasługuje. 14.5.1 Zarządca ma prawo do odrzucenia "ostatniej szansy" bez wcześniejszego podania przyczyny. 14.5.2 Gdy Gracz otrzyma ostatnią szansę, wystarczy tylko jedno przewinienie aby trafił na Świat wyrzutków. 15. Nielegalne wspomagacze/oszustwa w celu ułatwienia sobie rozgrywki bądź używanie nielegalnych skryptów. 15.1 Zakazane jest używanie wszelkich programów czy rozszerzeń automatyzujących/wspomagających rozgrywkę w jakikolwiek sposób - z wyjątkiem tych zatwierdzonych przez Usługodawcę. 15.2 Zarządca Świata oraz Gracze z rangą SMC mają prawo zweryfikować Gracza, któremu zarzuca się niedozwoloną automatyzację Gry. Gracz podczas weryfikacji zobowiązany jest wykonywać wszelkie polecenia osoby weryfikującej. 15.3 Weryfikacja nie może trwać krócej niż 5 minut, jednak istnieje możliwość, by zakończyć ją szybciej w kilku wyjątkowych sytuacjach - kiedy zakończy się pozytywnie (jeśli osoba weryfikowana wykona wszystkie polecenia), negatywnie (gdy weryfikowany Gracz złamie polecenie dotyczące np. zakazu ruchu, wyloguje się, użyje teleportu na inną mapę) lub bez rozstrzygnięcia (punkt 13.6). 15.4 Weryfikujący ma obowiązek napisać na czacie lokalnym, że przystępuje do weryfikacji. 15.5 Osoba weryfikująca dokumentuje screenami lub filmem sytuację w momencie rozpoczęcia weryfikacji, polecenia kierowane do Gracza oraz zachowanie Gracza. Polecenia w trakcie weryfikacji muszą być kierowane do podejrzanego przez komendę .reminder lub czat lokalny/prywatny. 15.6 W przypadku, gdy dojdzie do ataku na weryfikatora lub osobę weryfikowaną - weryfikacja jest automatycznie przerywana bez rozstrzygnięcia, a Gracz, który zaatakował zostaje zesłany na Syberię zgodnie z punktem 6 niniejszego regulaminu. 15.7 Jeżeli Gracz nie wykona poleceń osoby weryfikującej, nie przejdzie pomyślnie weryfikacji. 15.8 Wylogowanie się lub przemieszczenie na inną mapę w trakcie weryfikacji będzie równoznaczne z jej niezaliczeniem. 15.9 Zgłoszenie nielegalnego wspomagania Gry powinno zostać wysłane na skrzynkę Zarządcy lub Super Moderatora Czatu. Administracja serwera nie ma obowiązku natychmiastowego sprawdzenia podejrzanej osoby. W wiadomości powinien być zawarty profil Gracza zgłaszanego oraz ewentualny Nick Postaci oraz mapa, na której Gracz rzekomo używał nielegalnego wspomagania. 15.10 Zarządca lub Gracz z rangą SMC, który przeprowadzał weryfikację, zobowiązuje się do dostarczenia zebranych dowodów na Panel Kontaktowy, jeżeli zakończyła się ona wynikiem negatywnym. Zarządcą Świata Prywatnego Inventia jest Vickness. Link do profilu: https://www.margonem.pl/?task=profile&id=7246870 Kontakt do Zarządcy: E-mail: zsp.riventia.margonem@gmail.com Uprzedzając pytania: 12.2.1-12.2.3: Dodaje ten punkt na przyszłość, ze względu na to że w żaden sposób ja nie jestem w stanie udowodnić na panelu zmiany właściciela konta, nawet jeżeli wiem o tym bo “nowy gracz” próbuje się ze mną skontaktować, a przecież nowego właściciela nie zapraszałam na serwer tylko tego poprzedniego. Kod nie będzie skomplikowany i zostałby podany graczowi dopiero wtedy jak odpisałby mi na wiadomość rozpoczynającą konwersację. Gracz będzie również poinformowany o tym, by zapamiętał/zapisał ten kod. Ja również będę miała zrzuty ekrany potwierdzające, że taki kod podawałam dla gracza, by w przyszłości gdy ten będzie twierdził, że takowego nie otrzymał to będę mogła się posiłkować screenem. 12.4.1 Tutaj przy potencjalnej blokadzie konta, chciałabym po prostu jako Zarządca oraz moi pomocnicy, którzy są integralną częścią serwera mieć czas na odwołanie się od nałożonej blokady i nie zostać zgłoszonymi za otrzymanie chociażby blokady w przypadku kradzieży konta itp. Podobnie również odnosi się do tego punkt z brakiem zgłaszania za nieobecność Zarządu.(oczywiście są widełki(31 dni) po których już można zgłaszać Zarząd za w/w sytuację) Usunęłam również resetowanie z nowym rokiem dni nieobecnych, aczkolwiek dałam na to alternatywę w postaci możliwości otrzymania takowych dni.