RevieveMe Polski config
Guest 1,079 6th May, 2020
disableWorlds:
- world1
- world2
- world3
info:
scoreboard: true
title: false
chat: false(not implemented)
messages:
reliving:
player: '&aLeczysz &2<VICTIM>.'
victim: '&a<PLAYER> ratuje cię.'
revivedSuccessfully:
player: '&aUdało ci się uratować &2<VICTIM>.'
victim: '&aZostałeś uratowany przez &2<PLAYER>.'
cancelReliving:
player: '&cPrzestałeś leczyć &4<VICTIM>.'
victim: '&c<PLAYER> przestał cię leczyć.'
shotDown:
player: '&aZraniłeś <VICTIM>'
victim: '&c<PLAYER> zranił cię.'
reload: '&aPomyślnie przeładowano pliki.'
blockedCommand: '&cNie możesz użyć tego polecenia kiedy jesteś ranny.'
permissions:
revivePlayerEnablePermission: false
reviveVictimEnablePermission: false
sounds:
reliving: 1
noPermission: ENTITY_VILLAGER_NO
revivedSuccessfully: ENTITY_MAGMA_CUBE_JUMP
commands-blacklist:
- sethome
- createhome
- tpahere
- tpaccept
- tpyes
- tpa
- call
- tpask
- ehome
- ehomes
- esethome
- ecreatehome
- etpahere
- etpaccept
- etpyes
- etpa
- ecall
- etpask
- essentials:sethome
- essentials:createhome
- essentials:tpahere
- essentials:tpaccept
- essentials:tpyes
- essentials:tpa
- essentials:call
- essentials:tpask
- wtp
- uspawn
- utp
- mtp
- ftp
- land
- lands
delays:
deathDelay: 90
invulnerabilityDelay: 30
scoreboard:
title: '&4&l[&e&lMc&f&lYou.pl&4&l]'
status: '&fStatus: '
waiting: '&cCzeka'
reliving: '&aReliving'
deathIn: '&fMartwy za &a<TIME>'
invulnerableFor: '&fNiewrażliwy na &a<TIME>'
vulnerable: '&cWrażliwy'
playersConfig:
speed: 0.04
title:
title: '&fstatus : <STATUS> <BAR>'
subTitle: '&fMartwy za: &a<DEATHTIME> &f<INVULNERABILITY>'
To share this paste please copy this url and send to your friends
RAW Paste Data